Winkelmandje

Menu

Winkelmandje

Leveringsvoorwaarden

  1. Uw aanvraag wordt in behandeling genomen binnen 1 werkdag na ontvangst van de betalingsbevestiging.
  2. De bestelling wordt verzonden naar het afleveradres dat u heeft opgegeven tijdens het plaatsen van de bestelling. Het gaat om het afleveradres dat is opgegeven via de website, offerte of telefonische bestelling.
  3. Bestellingen die op voorraad zijn, leveren we zo snel mogelijk. Loopt de bezorging vertraging op, of kunnen we de bestelling gedeeltelijk of zelfs helemaal niet leveren? Dan laten we u dit natuurlijk zo snel mogelijk weten en kunt u de bestelling zonder extra kosten annuleren.
  4. We doen er alles aan om altijd binnen de genoemde leveringstermijn te bezorgen. Soms lukt dit helaas niet. De termijnen die wij in de overeenkomst gezet hebben, zijn dan ook vrijblijvend. Kunnen we hier niet aan voldoen? Dan geeft dit u niet het recht de overeenkomst te ontbinden. Als we denken dat we de leveringstermijn niet halen, laten we dit u natuurlijk zo snel mogelijk weten en gaan we samen op zoek naar een oplossing.
  5. Wilt u graag dat uw bestelling op een andere manier dan via onze bezorgopties en koeriers wordt bezorgd? Geen probleem. De verzendkosten zijn in dat geval wel voor uw eigen rekening.
  6. Wilt u uw bestelling ontvangen in het buitenland? Neem contact met ons op en dan overleggen wij dit graag met u.
  7. Soms kunnen we niet uw gehele bestelling in één keer bezorgen. In dat geval hebben wij het recht om diensten of producten in verschillende delen te bezorgen.
  8. Wij brengen uw bestelling waar u wilt. Zorgt u er dan voor dat er voldoende plaats is voor de levering? Daarnaast is het belangrijk dat we de plaats goed kunnen bereiken. In sommige gevallen moeten de producten (gekoeld) opgeborgen worden. U bent hiervoor verantwoordelijk.
  9. Is er een afwijking in de levering, hoeveelheden of specificaties? Samen komen we vast tot een oplossing. U blijft verantwoordelijk voor betaling van de factuur.
  10. Weigert u als klant producten of diensten, of komt u uw afspraak voor de levering niet na? Dat vinden we jammer. In dat geval heeft Gamma Biolabs het recht om de overeenkomst met onmiddellijke ingang te beëindigen en reeds geleverde producten terug te vorderen. De schade en/of kosten die zijn gemaakt door deze situatie kunnen we verhalen op de klant. Denk hierbij aan vervoerskosten en opslagkosten.
  11. Maakt u gebruik van het herroepingsrecht, dan zijn de retourkosten van het product voor uw rekening.